خبرهای داغ:

انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران  بر معادلات بین المللی تاثیر می گذارد/ دنیا به این انتخابات نگاه می کند 

فرمانده سپاه شوش گفت: انتخابات ایران اسلامی فقط به محدوده جغرافیایی کشورمان محدود نمی شود بلکه بر روی معادلات بین المللی تاثیر می گذارد.
کد خبر: ۹۶۰۷۷۵۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

 


فرمانده سپاه شوش گفت: 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در همایش مشارکت حداکثری در انتخابات که با حضور سران و بزرگان عشایر، معتمدین و نخبگان شهرستان شوش که در سالن امورتربیتی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این انتخابات تنها برای کشور ما حائز اهمیت نیست، بلکه برای جبهه مقاومت ، امت اسلام و نظام بین الملل اهمیت دارد و تمام دنیا به این انتخابات نگاه می کنند که مردم ایران در این انتخابات چه حماسه ای رقم خواهند زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش تفاوت اهمیت انتخابات و نتایج حاصل از آن در ایران با دیگر نقاط جهان را اینگونه بیان کرد: در برخی از کشورها انتخابات برگزار می شود و در کشور خودشان موضوعیت دارد اما به واسطه عزت و اقتداری که نظام اسلامی به دست  آورده است ما در جایگاهی قرار گرفته ایم که جهان به این انتخابات نگاه می کند که در وهله ی اول حضور و مشارکت مردم به چه صورت است و دوم اینکه چه رئیس جمهوری و با چه تفکری روی کار خواهد آمد، در حال حاضر ما از کشورهایی هستیم که نتیجه انتخاباتمان به محدوده جغرافیایی کشورمان محدود نمی شود.


وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در این انتخابات عنوان کرد: اگر یک رئیس جمهوری به روی کار بیاید که دلسوز، مردمی و جهادی مثل شهید رئیسی باشد، می تواند برای مردم ما بسیار موثر باشد و ما این موضوع  را در شهرستان شوش و به ویژه در شرکت هفت تپه درک و لمس کردیم و با وجود یک چهره انقلابی خستگی ناپذیر مردمی با اخلاص مانند شهید رئیسی که هفت تپه از آن شرایط بحرانی به شرایط آرامی که الان داریم مشاهده می کنیم رسید نه تنها در هفت تپه در بسیاری از کارخانجات مانند هپکو و... تغییر و تحول بوجود آورد.


سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: یک رئیس جمهور جهادی، انقلابی و خستگی ناپذیر اینگونه تغییر و تحول بوجود می آورد اینگونه امید آفرینی می کند و تمامی سدها را می شکند و پیشرفت بوجود می آورد با وجود مشکلات که پیش روی وی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار